Op de fiets - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Martine Berlips - WaarBenJij.nu Op de fiets - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Martine Berlips - WaarBenJij.nu

Op de fiets

Blijf op de hoogte en volg Martine

13 Juli 2015 | Canada, Vancouver

Onze eerste kennismaking met de Canadese meteologen: ze kunnen er niets van. Ha, ha. Het zou vandaag een bewolkte dag worden met in de ochtend kans op regen en 'some thunder storms'. We hebben de hele dag volop zon gehad. Fietsen gehuurd en om en door Stanley Parc (= schiereiland, meer bos dan park) gefietst. Leuk ritje. Langs het strand verder. Met een pontje over naar Granville Island, een eilandje met veel alternatieve bedrijfjes en food markets. Goeie timing: we waren er rond 13.30 uur. Smikkel. Na nog wat kilometers, wijken en terrasjes eindigden op het strand. Na 1,5 dag hebben we voor ons gevoel heel Van gezien.
Oh ja, ik ging er prat op dat ik nooit last had van jet lags. Vannacht dacht ik daar opeens heel anders over. Klaar wakker was ik Grrr. Jaap knorde aardig door.

• 16 Juli 2015 - 08:43

De Bronsjes:

Hi pap en Martine,

Dat klinkt al heel tof! Op de fiets blijft toch ideale manier om een stad te ontdekken! Leuk om
    jullie weer te kunnen volgen op deze manier!
    Geniet er lekker van!
    Dikke kus