De Rockies uit - Reisverslag uit Revelstoke, Canada van Martine Berlips - WaarBenJij.nu De Rockies uit - Reisverslag uit Revelstoke, Canada van Martine Berlips - WaarBenJij.nu

De Rockies uit

Blijf op de hoogte en volg Martine

27 Juli 2015 | Canada, Revelstoke

13 - 22 graden, paar druppels, overwegend zon
Redium Hot Springs - Golden

Het is maandag en iedereen lijkt weer aan het werk te zijn. Het is overal veel rustiger. Over werk gesproken: je vraagt je soms af wat voor werk iemand heeft. Mensen wonen zo afgelegen en de dorpjes die we passeren zien er niet bepaald bruisend uit. We rijden tussen twee bergketens door: rechts de Rockies en links de Selkirk Mountains.
Golden, waar we nu op de camping staan, is wel behoorlijk uitgestrekt en heeft zelfs een 'Old town' al is dat naar onze begrippen nog lang niet 'old'. Ha, ha.
Anyway: we zijn van de camping langs de rivier naar the Old town gelopen en hebben vanavond .... Ta, taaaaa...... alweer een hamburger gegeten. Het heeft dus geen 10 jaar geduurd, zelfs geen 10 dagen ;-).
En by the way: deze was beter dan de 'world famous burger' die we in Avola aten. Lekker belangrijk :-/

144 km meer op de teller