Wijnroute - Reisverslag uit Osoyoos, Canada van Martine Berlips - WaarBenJij.nu Wijnroute - Reisverslag uit Osoyoos, Canada van Martine Berlips - WaarBenJij.nu

Wijnroute

Blijf op de hoogte en volg Martine

05 Augustus 2015 | Canada, Osoyoos

20-25 graden, bewolkt
Osoyoos

Regelrecht vanuit de camper zwemmen :-)
Ik wil echt baantjes trekken, maar heb totaal geen zwemconditie. 100 slagen achter elkaar blijkt al te veel. Valt dat even tegen :-/

We zijn weer toe aan stroom, dus melden we ons om te beginnen bij een kleine camping waarvan we weten dat ze vanaf vandaag plaats voor ons hebben. Fototoestellen, IPad, telefoon en tandenborstel moeten aan de beademing.
Daarna hebben we een stukje van een wijnroute gereden. Wie associeert Canada nou met wijn? Aan het begin van de route is er veel te zien, bv een houten huis uit 1860 en een volledig houten brug waar we met de camper over gaan. Later is de route saai. Al is het wel bijzonder om te zien hoe in dit droge gebied de grond zo bewerkt is dat er druiven en heel veel ander fruit verbouwd kan worden.

Omdat het bewolkt is en er wind staat, gaan we niet 'op een grasveld aan het meer' liggen, maar bezoeken het Desert Information Center en maken daar ook een oersaaie wandeling. Beste idee: naar de camping en lezen.
En 's avonds lekker uit eten ;-)

Toch nog 110 km gereden