Boot gemist - Reisverslag uit Cairns, Australië van Martine Berlips - WaarBenJij.nu Boot gemist - Reisverslag uit Cairns, Australië van Martine Berlips - WaarBenJij.nu

Boot gemist

Blijf op de hoogte en volg Martine

23 Oktober 2016 | Australië, Cairns

Het wordt tijd om te snorkelen! We zitten natuurlijk niet voor niets bij het Great Barrier Reef. En daarom willen we voor morgen een plaatsje op een boot reserveren. Wat blijkt: iedere dag schitterend weer en juist vanavond krijgen we thunder storm en morgen regen. Dan nemen we maar meteen de boot. Dat feest gaat niet door. Boot (= alle boten!) vol.
Plan B: naar een strand zonder krokodillen en daarna naar de Crystal Cascades (watervallen met poeltjes, in het regenwoud). Het werd een heerlijk relaxed dagje met veel zwempartijen en weer een superfijne wandeling door het regenwoud.

Het stikt hier trouwens van de bijzondere vogels. Erg mooi.

70 km

• 24 Oktober 2016 - 23:15

Sandra Van Vliet:

Ha Down unders, net ff gezellig bijgelezen op een lindengroene bank, jullie hebben het alweer geweldig! Lekker temperatuurtje terwijl hier de winter ineens hardhollend aankomt. Wij waren gisteren om 19u bij Marja en een half uur later zaten we bij Drovers Dog. Er stond een heerlijk malse Aussie kangaroo op het ien's menu, vooraf babysquid en toe die choco-marshmallow creatie die ik de vorige keer met jullie ook daar at. Vanochtend 10 uur zetten we de auto in de P&R bij het Stadion en om 10u45 aan het begin vd Westermarkt. Een heerlijk warme Beaumont donsjas gescoord, hadschoenen voor beide en een bijpassend wol en bontmutsje. Zo nu kunnen we de winter aan. Maar het weer knapte aardig op tijdens onze tocht door Amsterdam. Door het Vondelpark weer terug naar 'HUIS", oodschappen achtergelaten en terug naar "Chi" het chinese loungerestaurant op de Amstelveenseweg. Ook weer heerlijk menu met de ien's bon. Enne, nee, die van jullie liggen nog op tafel hoor ;). Daarna met de tram terug naar de auto op het Stadionplein, waar bleek dat we op een halte buiten het centrum waren opgestapt waardoor we geen 8 maar 41 euro moesten betalen .... gelukkig hiel een heel aardige garagemedewerker ons toch aan het lagere tarief. Pfff, ff goed om de juiste methode aan te houden. Ook voor de terugreis opstappen IN het centrum!! Nu is het kinderbedtijd dus wensen we jullie alvast een leuke dag en duiken wij onder ons dekbed. Je slaapt hier toch ook heerlijk rustig !!!