Rondje gereden - Reisverslag uit Queenscliff, Australië van Martine Berlips - WaarBenJij.nu Rondje gereden - Reisverslag uit Queenscliff, Australië van Martine Berlips - WaarBenJij.nu

Rondje gereden

Blijf op de hoogte en volg Martine

12 December 2016 | Australië, Queenscliff

Fijne camping, leuk dorp. We blijven nog een nachtje. 's Ochtends gewekt door heel veel vogels. Morgenochtend ga ik proberen het jodelen van de magpie op te nemen.

We gingen laat op pad en hebben toen een rondje langs enkele kustplaatsjes gereden. Dat prachtige turquoise water... Over een pier gewandeld, in zee gezwommen, in hoge golven gedoken onder het toeziend oog van een Baywatch bink. Had niet verwacht dat ik nog zou zwemmen. Onze camping ligt aan zee, maar de stroming is er te sterk om te zwemmen. Langs de kust staat bloeiende mimosa. Dat ruikt heerlijk.

We zijn al een beetje in de 'camper-inlever-stand': de koelkast raakt steeds leger.

Rondje van 101 km
18-28 graden met zon

• 13 December 2016 - 19:50

Elise:

Lieve luitjes,

zo kijk je uit naar een giga-lange trip en zo komt het eind alweer in zicht. Na twee maanden globetrotten zal het in NL wel weer even wennen zijn. Maar ja, weet je wat? Als je thuis bent ga je toch gewoon weer plannen maken voor het volgende avontuur? Altijd leuk om iets in het vooruitzicht te hebben....ook al duurt het nog even.
    Nu eerst nog even een paar dagen genieten! Wij wensen jullie alvast een hele goede terugreis en tot gauw!
    Wat ons betreft treffen we elkaar tussen kerst en 8 januari want dan hoeven wij niet naar de 'baas'.
    En Marjolein, als je dit bericht leest: zorg je nog voor wat sneeuw? Zondag gaan we richting O'rijk; ik vrees niet om te skiën maar om te wandelen (ook leuk).

Dikke kus van ons en tot gauw!
    Elise

• 13 December 2016 - 22:33

Martine Berlips:

Ha lieve Men en Elise,

Heel veel plezier in Oostenrijk en als jullie terug zijn bellen we snel om af te spreken!

XX
    J&M