Weer in het groen, Australia Park - Reisverslag uit Patterson Lakes, Australië van Martine Berlips - WaarBenJij.nu Weer in het groen, Australia Park - Reisverslag uit Patterson Lakes, Australië van Martine Berlips - WaarBenJij.nu

Weer in het groen, Australia Park

Blijf op de hoogte en volg Martine

16 December 2016 | Australië, Patterson Lakes

Jaap en Evie hadden met ons naar Arthur's Peak op Mornington Peninsula willen gaan, maar daar zijn we al geweest. Wij willen wel naar een botanische tuin hier in de buurt, omdat hij bij de vijf mooiste van Oz hoort. En hoe gaat zoiets? Jaap en Evie wonen al 16 jaar in deze regio en ze zijn er nog niet geweest (ok, park is in 2006 geopend).
Eerst met een gids in een wagentje over het terrein, want het zou te ver lopen zijn voor Jaap en Evie. Er staan planten en bomen vanuit heel Australië en dat trok weer de nodige vogels. Goede keuze, die tuin. 's middags nog even naar de rivier en het strand geweest.

Het is leuk om informatie uit te wisselen over de plaatsen waar zij of wij geweest zijn in Australië en natuurlijk genieten we van de verhalen over de jaren na hun emigratie. We worden flink verwend, dus we gaan straks met overgewicht het vliegtuig in.

55 km gereden in ons Kia'tje
19-26 graden, eerst zon, toen licht bewolkt, later weer helder

• 17 December 2016 - 09:33

Rafia:

Wow, wat een spektakel die palm! Hoop dat jullie lekkere plekken hebben!
    Hoe laat komen jullie zondag aan? (Of heb ik zondag verkeerd onthouden?) xx Raf

• 17 December 2016 - 13:32

Dennis:

Het is een (hele) kleine troost.Maar wij hebben hier ook papegaaien !
    Ik wens jullie nog een hele fijne en soepele reis en ..Tot morgen !