Ik word camperbouwer - Reisverslag uit Cairns, Australië van Martine Berlips - WaarBenJij.nu Ik word camperbouwer - Reisverslag uit Cairns, Australië van Martine Berlips - WaarBenJij.nu

Ik word camperbouwer

Blijf op de hoogte en volg Martine

21 Oktober 2016 | Australië, Cairns

Eerste nacht na de vlucht. Jaap ging zowat met de kippen op stok, maar ik lijk het nieuwe ritme zonder enig probleem op te pakken. Echt mazzel! Ontbijtje aan het strand (vakantie!!!), waar inderdaad een waarschuwingsbord staat: niet zwemmen i.v.m. krokodillen. Wauw!
De camper opgehaald. De buitenkant lijkt als twee druppels water op die van de vorige keer, maar de binnenkant is anders. Zo op het oog is het minder praktisch. Even ben ik zo flexibel als een loden deur. Pruttel, pruttel, mopper, mopper. De vorige vond ik echt een award winning model, dus waarom veranderen? Ik zou best camperontwerper willen worden :-)
De Coles geplunderd en naar een camping een eindje buiten Cairns: 'Where the rainforest meets the park'. We horen allerlei wonderlijke vogelgeluiden en hebben ook alweer flying foxes gezien, van die griezelig grote vleermuizen. Het is nog steeds 30 graden. Lekker tropisch dus.

15 km gereden, schiet al aardig op ;-)

  • 22 Oktober 2016 - 10:22

    Jim :

    30 graden is goed als je op vacantie bent maar dat is veel te warm voor mij. Maar hier is het maar 13 graden en dat is nu ook niet mijn "cup of tea" Jij bent niet de enige die kan mopperen hoor!
    We kijken al uit naar morgen . Waar gaan jullie
    nu naar toe?

  • 22 Oktober 2016 - 18:30

    Marjolein:

    En al gewend aan de nieuwe indeling

  • 23 Oktober 2016 - 12:30

    Martine Berlips:

    Laten we zeggen dat ik me heb neergelegd bij de nieuwe indeling :-/
    Gelukkig zijn we veel buiten. Jaap vindt de indeling prima :-)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Cairns

Martine

Actief sinds 08 Nov. 2013
Verslag gelezen: 239
Totaal aantal bezoekers 32997

Voorgaande reizen:

18 Oktober 2016 - 18 Oktober 2056

Opnieuw down under

11 Juli 2015 - 30 November -0001

Canada

Landen bezocht: