Dagje Melbourne - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Martine Berlips - WaarBenJij.nu Dagje Melbourne - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Martine Berlips - WaarBenJij.nu

Dagje Melbourne

Blijf op de hoogte en volg Martine

14 December 2016 | Australië, Melbourne

We zijn in een stad en dus werd het, zoals wel vaker met ons, een heel programma ;-)

- Little Italy, een wijk waar je veel keuze hebt als je uit eten wilt. Nu, in de ochtend, was nog veel gesloten. Er zaten wel oudere Italianen aan de koffie. Grappig.
- Bij toeval kwamen we daarna langs mooie Victoriaanse huizen en bij de Universiteit waar een hele aula vol geneeskunde studenten hun bul ontving. We konden het vanachter een glazen wand volgen. Later kwamen we veel 'graduates' met familie en in vol ornaat in de stad tegen.
- Koffie gedronken vlakbij het Parlementsgebouw. Het heette 'wine shop' maar de koffie was super. Er kwamen mooie hippe mensen, dus het was niet erg dat de rekening lang op zich liet wachten ;-) Veel te zien.
- via Federation Square naar de 'eetstraat' van Melbourne voor lunch
- Shrine of rememberance. Monument voor alle gesneuvelde soldaten, met tentoonstelling. Mooi monument en mooie, interessante tentoonstelling.
- Tenslotte naar een outlet, maar dat hadden we gerust kunnen overslaan. Geen geduld voor vandaag.

Veel gezien en gedaan. En Jaap was blij dat hij tussen de mensen ipv bomen liep. Ha, ha.

18-19 graden, licht bewolkt

• 15 December 2016 - 16:06

Annemarie:

Jeetje, na al jullie avonturen zit het er bijna weer op.... niet normaal hoe snel dat is gegaan. Ik hoop maar dat dat voor jullie niet zo is :>)

Ik wens jullie alvast een goede terugreis, en natuurlijk SUPER dat jullie weer bijna terug zijn.... Geniet nog maar even dan!

Liefs, Annemarie

• 16 December 2016 - 05:16

Martine Berlips:

Ha lieve Berg,

Veel gedaan en veel moois gezien. Het was heerlijk! Maar ja, ook voor ons is de tijd snel gegaan. "Time flies when you're having fun".
    Gezellig om jullie straks weer te zien. Emigreren doen we daarom niet ;-)

Tot binnenkort,
    XXX, je weet wel voor wie
    M&J