Hervey Bay - Reisverslag uit Hervey Bay, Australië van Martine Berlips - WaarBenJij.nu Hervey Bay - Reisverslag uit Hervey Bay, Australië van Martine Berlips - WaarBenJij.nu

Hervey Bay

Blijf op de hoogte en volg Martine

09 November 2016 | Australië, Hervey Bay

Zo, dit wordt eindelijk eens een kort verhaal want we hebben weinig beleefd.

Op onze camp area heb ik twee rondjes met de camp gereden en later vanochtend heb ik zo'n 12 km gereden. Dat was op een rustig traject, maar zowel Jaap als ik had na afloop het zweet op de rug staan. Ik had al eens links gereden, in een automaat en camper gereden, maar de combi was nieuw.

Verder zijn we wel een half uur aan het prutsen geweest om de dop van de schoonwatertank af te krijgen. Daar krijg je het zelfs bij 30 graden nog warm van ;-|
Tenslotte de 'assistance' gebeld en toen was het in een tel voor elkaar. Kijk, zo kom je de dag wel door.

We zijn in Hervey Bay omdat we morgen een dagtocht naar Fraser Island gaan maken. Het grootste zandeiland ter wereld, maar met riviertjes, meren en regenwoud.

Tip: borsteltje meenemen (bv voor was) en klemmetjes met een lusje om handdoeken e.d. mee op te hangen.

136 km, wat rijden we toch veel
27-30 graden, half bewolkt en nog steeds veel wind

• 11 November 2016 - 09:57

Annemarie:

Hoi Martine en Jaap,
    Zit eindelijk bij het ontbijt even bij te lezen over jullie avonturen. Warm daar zeg, poeh! Maar je verslagen zijn weer een lust voor het oog, zelfs als het ff iets minder leuk is, geef je er nog een leuke draai aan.

Hier alles ok. Gisteren gegeten in stanislavski (moest aan je denken Martine, doen we ook regelmatig), toen naar NDT2 waar ook Pieter en Lia waren. Verder tennis ik veel op de kattenlaan, park in, park uit en ik ben er. Prachtig najaar was en is het soms nog, nu wat kouder maar ach, lekker knus op de bank met een boek is ook niet verkeerd!

Veel plezier daar en liefs van ons, Wim en Annemarie