Koud - Reisverslag uit Eden, Australië van Martine Berlips - WaarBenJij.nu Koud - Reisverslag uit Eden, Australië van Martine Berlips - WaarBenJij.nu

Koud

Blijf op de hoogte en volg Martine

06 December 2016 | Australië, Eden

Het heeft vanaf gisteravond tot vanochtend geregend. Dat is dus fijn geregeld. Laat het 's nachts maar regenen ;-)

Verder met de Tourist drive. Een houten werf uit 1860 bekeken en geluncht bij alweer een riviermonding. Hier werden oesters gekweekt. Zo'n oester doet er 2 á 3 jaar over voordat hij geschikt is voor de verkoop. Altijd leuk en interessant om op zo'n werfje/werkplaats rond te kijken. Oesters zijn aan ons niet besteed, dus we hebben ze niet geproefd.

Het is de koudste dag tot nu toe. Bewolkt en 16-18,5 graden. Jaap ging naar de kapper. Goede actie met dit weer.
Eenmaal op de camp site toch maar een lange broek aan gedaan. Dat was voor het eerst in ruim 6 weken.

We gaan nog een stukje langs de kust en daarna via de 'Alpen', meer landinwaarts, naar Melbourne. We eindigen bij Jaap en Evie. Daar verheugen we ons op :-)

130 km
16-18,5 graden en de hele dag bewolkt. Brrrrr.